Framsteg, vårskrik och konstigheter

Idag har jag gjort framsteg när det gäller mitt tvångssyndrom. Jag åt bullar som min lärare och två elever i klassen hade bakat, trots att jag hade sett på när de gjort det och visste att de hade knådat degen direkt på bordet (som dessutom hade torkats med en disktrasa direkt innan. Disktrasor är bland det äckligaste jag vet.) Det hade jag inte klarat för ett år sedan, men nu gjorde jag det och även om det först tog emot lite, hade jag inte alls mycket ångest efteråt. Det går åt rätt håll! :o)


Igår kväll var jag ute och gjorde vårskrik med Jesper, Reber och Mathias. ^^ Jag älskar våren, även om jag för det mesta tycker att det är lite FÖR varmt och ljust på dagarna.. Men kvällarna nu är helt perfekta! Jag måste vårskrika med Sanna också. I helgen kanske?




Jag: Folk tycker nog att jag är lite konstig.


Jesper: Ja. Men det är ju bara bra, för då kan du göra hur mycket konstiga saker som helst utan att det gör något. Folk förväntar sig ju mindre konstigheter av en normal människa.


Det ligger ju faktiskt någonting i det. :oD


Kommentarer
Postat av: Simon

Vad glad jag blev av att läsa det här :)

2009-04-29 @ 00:39:49
URL: http://www.simonlog.com
Postat av: Sanna

Heja Erika! Du går verkligen åt rätt håll!!!

Vårskrik ska det lätt bli! Kommer du hem till helgen? Eller kommer du till nästa helg kanske? Då kan du komma på mitt födelsedagskalas... Det tycker jag att du ska göra.

Kram

2009-04-29 @ 10:20:55
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Gäddan

Tur att det går frammåt jag skall göra mitt bästa att uppfylla det du har bett mig om Jag lovar dig det men det kan ta dig Vi ses sköt om dig och En stor kram från mig

2009-05-03 @ 13:55:00
Postat av: Gäddan

hoppas att allt kommer att bli bra nu senare i höst jag kommer att sakna dig men vi ses senare i höst



Men det finns en ljuspunkt i höst

Du slipper mig som granne i underhuset :)



ha en riktig trevlig kväll och ha en underbar sommar



Kram Gäddan

2009-05-29 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0