Grattis, Nicko!



Idag ska vi fira Nikolina som fyller 3 år. Grattis, gullesyster!

Ska sjunga 3-4 låtar på en sinnesrogudstjänst ikväll. Två av låtarna hade jag aldrig hört förut, men jag youtubade dem nyss och melodin verkade inte så svår och i värsta fall får jag väl kolla på texten lite diskret medan jag sjunger. Det fixar sig alltid. :o) Sedan ska jag sjunga en låt med Malin och Sara. Det blir vår trestämmiga version av "Viva la vida". Det blir första gången vi sjunger tillsammans inför folk, så det ser jag fram emot, även om det är i kyrkan. (Sinnesrogudstjänsterna är ju inte som vanliga gudstjänster. Det är mest folk från anonyma alkoholister och - narkomaner som går på dem och det brukar vara riktigt mysig stämning, faktiskt.)
Förhoppningsvis kommer syrrorna att upptäcka att det inte är är så farligt att sjunga för publik, och joina mig på lite andra spelningar också. Har redan planerat en grej till i vår som jag ska försöka få med dem på. ^^

Kommentarer
Postat av: mulle

du måste skoja , hon kan inte redan vara 3 år?! shiit vad tiden går fort!



jag vill höra dig sjunga!!

2008-11-21 @ 21:19:30
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Erika

Jag vet! Det går läskigt fort! Och det var fem och ett halvt år sedan vi var i Taizé samtidigt! Det är galet...



Kom hit på jullovet så ska jag sjunga för dig. :o)

2008-11-24 @ 15:44:39
Postat av: sannah.

Helt sjukt vad lik dig hon var på den bilden! Helt sanslöst! Skitsöt!

2009-03-20 @ 19:37:33
URL: http://tannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0