Gud vad skönt!

Idag har har skickat iväg en massa mail som jag skulle ha skrivit för flera veckor/månader sedan (det tog hela dagen). De jag inte har besvarat har jag bestämt mig för att jag inte BEHÖVER besvara, så nu har jag inte ett enda obesvarat mail varken på någon mailadress eller någon community! Så har det nog inte varit på flera år och det känns så SKÖNT! Visserligen kommer jag väl antagligen (och förhoppningsvis) att få svar på de flesta av mailen jag skickade, men det kanske iallafall kommer att kännas lite lättare att svara när jag åtminstone inte har en massa GAMLA mail som ligger där och stressar mig...

Har skrivit en del annat och gjort åtminstone en av de skoluppgifter jag har skjutit upp också. Nu är jag helt seg i huvudet igen, men jag ska försöka att göra de andra imorgon innan jag åker tillbaka till Norrköping.

Så bra som jag kan tänka idag har jag inte kunnat göra sedan sist jag hade så här lungt omkring mig redan från början av dagen (vilket var väldigt länge sedan). Vad mycket lättare allt skulle vara om jag bara kunde stänga av alla störande ljud och andra intryck när jag ville...

Innan lovet pratade vi om frihet och i vilka situationer man kände sig fri. NU känner jag mig fri. :o) Nu ska jag nog gå ut och ta en långpromenad med min mp3. ^^ Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Simon

Gud vad bra du är! :)

2008-11-04 @ 20:43:55
URL: http://www.simonlog.com
Postat av: Sanna

Heja Krikos! Önskar att jag också bara kunde få allt gjort sådär. Du är så bra!

2008-11-05 @ 11:05:50
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack, gulliga ni! :o)



Men det var ju första gången på flera veckor som jag överhuvudtaget fick något gjort. Annars gör jag ju inte ett skit. Eller jag rör iofs på mig mer än jag kanske har gjort någonsin. Det är bara min hjärna som har blivit seg.

2008-11-05 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0