Avsked


Idag när jag satt och pratade med Vanessa, insåg vi plötsligt att det bara var ca två timmar kvar tills vi kanske aldrig skulle ses igen. Hon har nämligen semester nu, ända tills veckan efter att jag har flyttat. Fast för hoppningsvis kommer vi ju att ses någon gång om jag kommer hit och hälsar på, men ändå.. Det känns så konstigt. Det kom så himla plötsligt.
Vi bestämde oss för att åka iväg och ta en fika innan vi skulle ta avsked. Eftersom jag inte riktigt hade (och fortfarande inte har) fått  in i min skalle att det var sista gången vi sågs, hann jag inte ens bli ledsen. Det kommer säkert att komma om några dagar. Usch, jag hoppas verkligen inte att det är fler i personalen som kommer att ha semester när jag har min avslutning. Förstår ärligt talat inte hur jag ska klara av avslutningen. Fast det kan gå på två sätt: antingen kommer jag att storböla hela tiden och knappt kunna prata, eller så kommer jag att stänga av helt och få någon form av utbrott när jag har åkt därifrån istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0