Hårfärgsjakt och sångabstinens

Idag har jag letat i minst tio affärer efter hårfägen jag brukar köpa, men den finns ingenstans! Nu blir jag tvungen att åka in till stan imorgon UTAN att ha färgat håret! Usch, jag vill verkligen inte gå omkring där när jag ser ut såhär.
Haha. Gud. När blev jag såhär fånig? :oP Jag som kunde gå ut i fula mjukiskläder och rufsig morgonfrilla utan att bry mig  förut. Fast det kan jag nog iofs nu också. Om jag är på rätt humör. :o)
Men tänk om de har slutat att sälja den där färgen helt och hållet. (den fanns ju inte i Borlänge heller sist jag var där..)
Isåfall blir jag riktigt ARG.

Jag har sångabstinens! Vill sjunga på en scen NU! Har inte sjungit för folk sedan vårmiddagen, och innan dess var det evigheter sedan. Jag har lust att spela in också. Hade ju tänkt göra det när jag var hemma, men det blev aldrig av.
Igår spelade jag iallafall in på min... vad det nu heter... en sådan där grej som är som en mp3, fast med fler funktioner. Som en Ipod, fast ett annat märke.. Jaja, tekikprylar har aldrig varit min grej. :oP Men den här makapären är iallafall en av de bästa presenterna jag någonsin fått!  Åtminstone när det gäller materiella saker. Den är min bästis numera. ^^
Hursomhelst så kände jag mig för en gångs skull ganska nöjd när jag lyssnade på det jag spelat in (förutom att gitarrkompet lät ganska uselt eftersom gitarren jag spelade på hade världens hårdaste stålsträngar och jag dessutom knappt ens kan spela gitarr). Jag blev så glad när jag kom på att jag faktiskt kan sjunga. Det är inte alla som kan det. :o)


Kommentarer
Postat av: Simon

Ja! Jag vill också ha inspelningar med dig! :D

2008-07-29 @ 23:57:54
URL: http://www.simonlog.com
Postat av: mulle

jag håller med simon och jag vill höra dig sjunga!! kom på rock for moc och sjung lite där :D:D

2008-07-30 @ 11:54:33
URL: http://www.mulles.net
Postat av: mulle

Var det du som kommenterade på min blogg , om min tavla? Det stod erika men jag kände inte igen mailadressen... :P



om det var du så kan jag ju svara att det är en jättegammal tavla som vi haft sen jag var liten , vet inte vart den kommer ifrån men jag trodde att den föreställde mig och mamma när jag var liten :P

2008-07-31 @ 00:28:17
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Sunny!

Tjeeean bruttan! Dags för dig att lämna Kransen eller? :o Glad för din skull bruden! =)

Hoppas du hittar din hårfärg ;)



kramar sunny

2008-08-02 @ 23:07:59
Postat av: Erika

Vad söta ni är. ^^ Jag ska spela in hemma hos pappa så fort jag får möjlighet och om jag blir någorlunda nöjd då så lovar jag att jag skickar dem till er... Fast bara på ett villkor: att Sanna gör sig av med den där hemska inspelningen av "Memory" (om hon inte redan har gjort det?). :oP



2008-08-03 @ 16:10:17
URL: http://beatlemania.blogg.se/
Postat av: Erika

HEJ, Sunny! :oD Hur hittade du hit?



Tack, tack. :o) Nu är det dags, ja. Jag flyttar till Norrköping den 22 augusti. Innan dess får du banne mig se till att komma hit och hälsa på, tycker jag! Vi är många som saknar dig.

2008-08-03 @ 16:10:47
URL: http://beatlemania.blogg.se/
Postat av: sunny

Hehe, hittade din BDB och letade mig hit. =) Fan vad kul för dig alltså! Men långt..! O.o..

Var faktiskt förbi på Kransen (bara en snabb släng) under den stängda veckan. Skulle dra på en sommarresa mes Lelle, Malin och Sussie men var en viss känsla där som man inte gillade alltså.. =/

Saknar dig också bruden!

Närmsta dagarna ska mna hjälpa Daniel med flytten (har köpt en ny lägenhet) så är lite upptagen. Men får träffas en sväng innan du flyttar!

Hade!

2008-08-04 @ 11:41:39
Postat av: Sanna

Hej vännen! Tänkte bara bära fram en liten hälsning från matilda bjerlöw. Jag jobbar med henne nu, och hon frågade för ett par dagar sedan hur det var med dig. Jag sa att det var ganska bra och berättade att du skulle börja plugga i höst. Hon sa att det var jättebra och jätteroligt. Eh ja... Tänkte bara att det skulle glädja dig att hon fortfarande tänker på dig då och då, och undrar hur du har det.

Det var bara det.

Ta hand om dig. Vi ses snart hoppas jag.

Puss och kram och kärlek.

2008-08-05 @ 12:35:00
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: mulle

erika , jag kommer inte slänga den. men jag lovar att inte spela den för någon annan och jag brukar inte lyssna på den heller. men jag vill ändå ha den. sådetså men jag lovarlovarlovar att inte spela upp den för någon alls! PUSSPÅDIG

2008-08-06 @ 01:56:33
URL: http://www.mulles.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0