Sällskapssjuk - men samtidigt trött på människor.

Jag är i extremt stort behov av sällskap just nu, men samtidigt blir jag irriterad på folk utan anledning och drar mig undan från vissa som vill umgås med mig. Jag har bara lust att träffa VISSA människor.

Känner för att ringa någon, men jag har redan terroriserat mamma flera gånger den här veckan och Bea pratade jag också med både igår och i fredags. Syrrorna är nog upptagna av skolarbete och pojkvänner, så dem vill jag inte störa.
Då återstår det bara folk som anting har mobilabonnemang som är svindyra att ringa till, eller som jag inte orkar prata med just nu pga att jag inte har pratat med dem på hundra år och inte orkar uppdatera dem om allt som hänt sedan sist.
Det är inte lätt. :oP

Jag vill kramas! Man kramas alldeles för lite här på Marieborg. När jag kommer hem, tänker jag samla ihop alla kramvänliga människor jag känner och organisera en kramring. Minst tio varv. Sådetså!

Nu kom jag att tänka på när jag fixade en kramring på Klacken. Nästan hela skolan stod ute på skolgården och kramades. Vad galen jag var på den tiden. Saknar det litegrann. ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

DU STÖR INTE! Men du har rätt, skolarbeten är jag upptagen av .. alledels förjävla mkt .. SÅ jullovet är efterlängtat till tusen :) .. och då SES vi ju faktiskt :) <3

2008-12-15 @ 16:37:14
URL: http://headshriinker.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag längtar också! Jag blev så glad över ditt sms idag. <3 Ser fram emot vår systerdag. ^^ Vad ska vi laga för mat? (helst något som passar någorlunda bra ihop... Inte någon av dina skumma röror, med andra ord. ;oP)

2008-12-15 @ 17:31:43
Postat av: Simon

Åh, jag vill sitta och prata, sjunga och kramas med dig :)



Kramis!

2008-12-16 @ 01:11:16
URL: http://www.simonlog.com
Postat av: Amanda

Haha, inga skumma röror .. I promise :)!

Jag vet inte, vi kan väl göra något gott .. tacos ? eller något kul :) ..

<3

2008-12-16 @ 08:21:41
URL: http://headshriinker.blogspot.com
Postat av: mulle

jag vill också kramas med dig!! jag kanske ska till borlänge nångång under jullovet :D jag vill iaf!! jag måste bara fixa pengar till hemresan, ditresan är gratis :P PUSS

2008-12-18 @ 14:24:36
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Erika

Det låter bra, Mandis. :o)



Ja, kom hit, Sanna och Simon!

2008-12-22 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0