It´s beginning to look a lot like christmas....

...eeeeverywheeere you goooo!

Jag blir alldeles lycklig av julen!  Det är så oerhört mysigt med alla ljus, julsånger, granar, juliga dofter... Jag är en riktig julfanatiker och blir dessutom världens mest konservativa människa den här tiden på året. ALLT ska vara EXAKT som det har varit tidigare år. ;o)

Fast samtidigt kan jag verkligen förstå att många kan känna ångest inför denna högtid...

Idag ska jag ut och handla julklappar. Har inte köpt en enda än! Men men, det är så det ska vara. ^^

Imorgon åker jag, pappa, Malin och Sara till kusinerna i Falun, där vi ska stanna till juldagen. Precis som vi har gjort de senaste 10-15 åren. På juldagen ska jag fira med den andra delen av familjen hemma hos mamma, och på annandagen med resten av släkten på mammas sida hemma hos Lotta (min moster). I vanliga fall brukar hela släkten vara hos mormor på juldagen, men i år jobbar hon den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0