2008 = förändringarnas år

Tiden går ju verkligen läskigt fort nu! Så säger man visserligen varje år, men det känns som att det här året har gått tio gånger fortare än alla andra år. Minst. Och ändå har det hänt så otroligt mycket!

Det känns verkligen som att det här har varit/är ett år för positiv förändring. Inte bara för mig, utan för i princip alla jag känner. De vänner som har mått dåligt, verkar ha börjat  må lite bättre nu, eller åtminstone insett att de behöver hjälp och långsamt men säkert börjat kämpa sig åt rätt håll. Jag blir så oerhört glad och stolt över er när jag ser era framsteg! Ni är bäst! <3
Dessutom kom alla systrarna in på de linjer de ville och det verkar även hända andra bra saker i deras liv, och även många andra i min närhet har fått några av sina drömmar uppfyllda.. Flyttat utomlands, fått nytt jobb, börjat leva mer hälsosamt, hittat kärleken... Det verkar ha hänt något stort för ALLA! (eller..de allra flesta åtminstone.. någon har det nog som jobbigast nu, men jag tror att det snart kommer att fixa sig för den personen också. Jag känner på mig att något är på gång...)

Sanna, minns du vad vi sa när vi skålade på Klackenberget på nyår? Om hur det här året skulle bli? Det är lika som det där med taket... Det blir ALLTID som vi säger! :o)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är klart att jag minns vår nyårsskål! Och det är sant. Det har hittills varit ett förändringarnas år. För de flesta till det bättre också, hoppas jag. Det blir alltid som vi säger!! Och det är för att vi är så bra. Såklart!

2008-08-07 @ 11:29:43
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ps, Kommer du hit den här helgen? Får jag träffa dig då? Jag ska åka bort nästa vecka nämligen. Och jag blir borta ett tag.

2008-08-07 @ 11:31:12
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja det är verkligen mycket som har förändrats till det bättre det här året. och jag håller med dig om att det går fruktansvärt fort !

puss på dig syster !

2008-08-08 @ 13:22:28
URL: http://littlemisssunshiine.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Sanna, jag är tyvärr i Stockholm den här helgen. Det är min sista helg på Kransen. Synd, för jag vill verkligen träffa dig. Dessutom hade jag gärna velat gå på Linns inflyttningsfest. Typiskt. Allt händer alltid fel helger.

Jag ringer nog dig senare idag. Annars imorgon.







2008-08-08 @ 14:25:21
URL: http://beatlemania.blogg.se/
Postat av: Erika

Syster, jag längtar ihjäl mig efter dig! Vi måste bannemig börja höras oftare! Jag tror att jag ska ta och skriva ett brev till dig. Ja, det ska jag. :o) PUSS!

2008-08-08 @ 14:26:51
URL: http://beatlemania.blogg.se/
Postat av: mulle

skriv ett brev till mig också erika!!



det har hänt och händer bra saker för de flesta jag känner också , förutom för mig. men året är inte slut än...det kanske ändrar sig...

2008-08-11 @ 23:21:55
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Erika

Ja, jag ska skriva till dig också. :o) Men det får bli efter flytten..



Jodå, det har visst hänt bra saker för dig också. Du inser det bara inte än, men JAG ser att du har gjort framsteg. Sådetså!

2008-08-14 @ 20:26:49
Postat av: mulle

vad har jag gjort för framsteg då? jag vet ett, jag har börjat använda kjol och klänning...om nu det räknas som ett framsteg. haha

2008-08-15 @ 18:06:00
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Erika

Du gick ju till den där terapeuten, t.ex. Det tycker jag var ett stort framsteg! Även när du har pratat med mig, har det känts som att du har blivit en aning bättre på att prata om hur du mår och så... och kanske fått lite bättre självförtroende... även om det bara är lite...

Det är svårt att sätta fingret på exakt vad det är, men något har hänt. ^^

2008-08-15 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0