???


Vad är det som händer? Hur blev det så här? Jag blir så förvirrad. Om det är så som det känns, så kommer det att bli riktigt jobbigt. Den mest omöjliga också. Och egentligen borde det inte ens vara möjligt alls. Och det blir bara mer och mer. Jävla skit. Vill nog inte prata med någon om det heller, för då blir det bara värre. Det bästa är nog att bara ignorera det. Fast samtidigt känns det så mycket att det känns som att jag ska explodera om jag håller det inom mig.
Jag vill inte. Särskilt inte nu när så mycket annat känns så bra. Fan. :o(


Kommentarer
Postat av: mulle

det är ju inte så bra att hålla massa saker inom sig (hehe nej , jag är inte rätt människa att säga så kanske...) men om du inte vill så behöver du ju inte berätta. men om du vill , så lyssnar jag gärna (: vem är det? ^^,

2008-08-11 @ 23:23:16
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Erika

Tack, men jag vill nog inte prata om det just nu. Jag berättar någon gång när jag är mindre förvirrad.

2008-08-14 @ 20:23:48
Postat av: mulle

jaa gör det. du behöver ju inte alls. men bara så att du vet att du KAN göra det om du vill :D

2008-08-15 @ 18:06:46
URL: http://www.mulles.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0